London marathon

Idag ska vi ner till river themes och kolla pa London marathon. Later val inte sadar jattekul men det ar ju alltid kul nar en miljon manniskor samlas:) Hander inte sa ofta i lilla norrkoping sa nu far man passa pa nar man bor i storstan. Uppe i stanstan.

Pa tisdag kommer sara hem. Och det ar hennes fodelsedag till pa kopet. Saknar henne nu. Jag ar sa glad att jag traffade henne. Nat bra forde bikbok med sig iaf.

Aaron gor frukost pa sangen at mig nu. Bast for han. Han lovade att han skulle ha maten klar efter jobbet igar. De hade han inte. Sa nu ska jag fa fattiga riddare. tackar.

Jag vet inte men jag tror att det kallas valsverk.

Kommentarer
Postat av: johanna

-ååååh vad var det det hette nu då? ååååh nu blev ju jag stel i huvet dö!!
-va de söderköping?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback