Tank om...

...jag hade akt till orebro den dar dagen. Gatt pa intervjun och fatt jobbet. Da hade jag nog varit pa vag hem nu. Om ja inte varit hemma redan. Tank om jag hade jobbat som liftvakt i lindvallen.
Da hade jag bergis vart ihop med en dalmas som jag tyckte va skitsnygg men ingen annan. Jag hade nog haft samma problem som nu.
Vart ska vi bo efter det har. Falun eller Norrkoping? Vem vet...

Tank om jag till och med hade stannat hemma i norrkoping. Jobbat kvar pa gina. Hemskt att ens tanka pa det.

Men nu blev det inte sa. Nu blev det sahar i stallet. Bor med en pojkvan for forsta gangen, for det mesta gar det jattebra. Om vi brakar sa ar det oftast om vem som ska laga mat. Etta inte sager jag.

Haha.. johanna o ja sager fortfarande "etta sitta fram" om vi skulle aka nanstans med mamma eller pappa. For den som sitter bak ar ju alltid lite utanfor. Och har ingen som helst kontroll over vad som spelas i stereon. (forutom i min saab nar johanna satt i bak med fjarrkontrollen.

Snart kommer man hem igen. Sjung om studentens lyckliga dar! Ska fixa klanningen at dig. Jag har angrat mig. Den ar visst fin. Och du kommer vara fin i den. Sa jag ska ha en av dom dar klanningarna om det sa ar det sista jag gor.. haha

Nu matse jag verkligen ga till jobbet.

Kommentarer
Postat av: johanna

kan tillägga att jag har gått och blivit fet. så är lite osäker på vilken storlek du bör ta..! mamma säger att jag måste sluta äta om jag vill ha på mig klänning på balen. kanske kör på mjukisbyxor annars, de är ju töjbara!

2007-04-25 @ 12:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback