The end of an era

Nu ar det ett par dagar sen Jessica akte. Kanns tomt. Riktigt tomt. Men jag vet att hon behovde komma hem och att hon kommer fa en underbar sommar. Jag kanske till och med kan spendera den med henne.

Men allt vi haft tillsammans har i London ar helt obeskrivligt. Hade det inte varit for henne hade aldrig jag akt hit. Nyarsafton nar vi klattrade upp pa taket och sag fyrverkerierna, springnotan, bikbokkvallar. Otaliga flaskor vitt vin. Sa kul som vi har haft och jag kanner bara att vi har kommit varandra sa nara efter att ha kommit ifran varandra ett tag under gymnasiet.
Men vi har vart vanner sen den dar gangen nar Ida och jag var uttrakade och kollade pa lagfotot for att ringa till nan mer som kunde vara med att leka. "jessica ar schysst, henne ringer vi till". Och det var borjan pa en livslang vanskap.

Jag ar sa glad att jag har dig. Tack for att du har varit en underbar van under de har sju manaderna.

Jag alskar dig

Kommentarer
Postat av: ida

haha, jessica ar schysst

2007-04-20 @ 22:14:51
Postat av: ida

haha, jessica ar schysst

2007-04-20 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback