Bebis

Igar var det en tjej som fodde en bebis nere pa personaltoan pa topshop. Ja gick pa toan precis innan och da stod hon och svettades och holl sig for magen. Och ringde till nan som jag formodar var pappan. Men man kunde ju inte sta dar och glo sa ja gick upp till mig.

Sen fick jag hora att hon fatt en liten bebis. Sjukt. Vem fan gar pa oxford street nar man ar hoggravid da?

Men men.. kanns skumt att vara tillbaka men underbart med Aaron. Igar satt vi o fyllde i vara blanketter:)

Jessica.. filat att ja inte svarade pa ditt mess men ja hade inte det svenska simkortet med mig. Fan va avis ja blev nar ja fick de. Hoppas att allt ar bra med dig och lagenheten.. ring nan dag om du vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback