Hur fan kan 5 veckor gå så jävla fort?

Här trodde jag att jag skulle tröttna på Norrköping och Sverige efter 5 långa veckor. Men så fan heller. Känns skumt för jag har ju gjort så jävla mycket men samtidigt behöver ja 5 veckor till. Har t.ex. inte träffat Lollo, Sandra, Sofia och Bella. Sjukt.

Men mycket kul har jag haft. Kommer gråta ögonen ur mig imorrn på planet. Men men. NU har Aaron och jag lite att ta tag i. Och jag måste ringa Topshop. Idag. Måste få veta hur jag ska jobba och framförallt om dom fortfarande kommer ihåg att jag ska komma tillbaka.

Men å andra sidan så behöver jag inte tjuta. För om två månader är det dags för skojigheter igen. Jag och Jess på cypern. Bara ligga o glo vid poolen i en vecka. Sjukt skönt.


Typ här kommer vi ligga.

Men Hejdårå för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback