Inflyttningsfest

Sjukt kul igår var det. I Jessicas fina lägenhet. Som jag måste åka till idag för jag glömde ju naturligtvis halva bohaget där. Men fan va kul det var. Och palace var inte så illa pinkat det heller. Asabasabra liveband i musikbaren.
Gick i mördarskorna hela kvällen också utan att det gjorde speciellt ont.

Idag har hela lyckiga familjen varit och badat i Sörsjön. Riktigt mysigt att ligga o sola och glo på folk. Ikväll blir det lugnt. Har precis käkat thai och ska kanske upp på grillfest lite senare. Utan vin med bil.

Imorrn ska jag och min man och bada med gettoungarna i Crouch end. Ha med oss lite fika och ligga o hångla lite där på gräset. Sen ska vi till Green Park och dricka lite kanske och så ska vi på bio. Simpsons. Oj va mycket vi skulle hinna med. Kanske får skippa green park..

Men men.. nu måste jag duscha.

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback