Ja bara orkar inte

Jag och Aaron har inte pratat med varandra sen igar kvall. Inte sen han sa. "Vill du bli fet och ohalsosam?" Idiot.

Han: Ska vi kaka nat?
Jag: Jag ar inte sa hungrig, men nat litet kanske.
*gar forbi donken*
Jag: Men en cheeseburgare kanske.
Han: Nee aldrig i livet. Du ska inte ata sandar mat blablabla. Vill du bli fet och ohalsosam?

Jag ater val vad jag vill. Idiotmongo.

Sen tjaffasade vi ett tag om det. Sen satte han pa sin Mp3. Jag laste min bok och sen dess har vi inte pratat. Jag bara orkar inte. Inte just nu.

Ja vill ga o kopa frukost. Men da kommer han sno datorn. O va ska ja gora da?

Kommentarer
Postat av: jess

sicket dilemma :/
du jag måste få fråga dej en sak och såg inte din email nånstans så tar det här istället. jag jobbar på topshop i stockholm och skulle behöva hjälp med en sak. vi får ju nämligen inte in allt som säljs på topshops hemsida, så håller på att leta efter nån som skulle kunna agera mellanhand då jag beställer från england, och bara skicka paketet vidare. givetvis står jag för alla kostnaderna
och är även beredd att lägga ut lite extra för att du också ska vinna något på dealen.
Skulle bli så tacksam om du ville ställa upp!
Snälla, hör av dej till [email protected]
mvh jessica lindström

2007-08-13 @ 21:39:39
Postat av: Erik

Jobbigt med bråk.
Som vanligt menar han väl inget illa, bara dit bästa med kommentaren. Man blir fet och ohälsosam av Donken... Supersize me, kolla den filmen och ta en sallad istället! :)
Kör hårt!

2007-08-14 @ 23:25:52
Postat av: Malin

Erik: Visst blir man det men jag ar ingenstans i narheten av att vara fet. Sa jag tanker ata donken sa lange som jag kommer undan med det. Och sallad ar det varsta jag vet. Men tack anda!

2007-08-17 @ 10:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback