Jag ar en storig jobbig javel.

Haromkvallen hade Aaron och jag varit pa puben. Pa tunnelbanan hem var det en kille som var skitbra pa att gora korttrick. Han underholl hela vagnen med sina trick. Jag och Aaron blev skitimpade. Det sag han nog och lat mig dra ett kort.
Klover sju. Sen skulle ja visa kortet for omgivningen. Visade hela vagnen och det var en san dar alla-alskar-alla-stamning.

Sen bad han mig halla fram min vanstra hand och sa skulle han lagga kloversjuan dar. Det var bara det att JAG SAG HUR HAN GJORDE! Sa jag skrek HA! DU HAR JU MER AN ETT KORT DAR! Sa skrattade alla at kraken. Han la ner sin kortlek i fickan och var tyst resten av resan. Alla vi andra gick tillbaka till att vara framlingar som knappt tittar pa varandra. Men jag sag att dom sneglade pa mig och tankte: KUNDE DU INTE HA SPELAT MED DA NAR VI HADE SA ROLIGT.

Kande mig skitdum som hade forstort allas trevligheter.

Aja, san ar jag.

Kommentarer
Postat av: johanna

partypooper


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback