Topshop

Jag har alltid en förmåga att stressa upp mig över konstiga saker. Bli hypernervös för ingenting. Som nu när jag skulle ringa topshop. Jag har sagt till dom att jag kommer tillbaka imorrn. Men de kan ja ju inte för jag landar inte förrän typ 8 imorn. Så jag var skitnervös att dom skulle bli arga och sparka mig för att jag inte kommer imorrn.

Så ringer jag. Emma svarar. Jag förklarar läget och hon säger att chefen hade trott att jag skulle jobba idag. Nu är det kööööört för mig tänkte jag.
Men då får man bara ett "Fine, don'tworry about it. Come in monday on a mid and then well sort you out from there" Och nu sitter jag vi datan och skakar i fingrarna för ja va så nervös innan ja ringde.

Har nog kommit in i den svenska mentaliteten igen vad det gäller jobb. Typ komma i tid och sånt som inte alls är lika viktigt i England. Eller komma alls. Sjukt ställe att jobba på men kul har jag haft i alla fall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback