Alla hjartans dag

Jag som trodde att den har eftermiddagen skulle bli sa sjukt mysig. Aaron skulle komma em och vi skulle mysa hela natten, men vad gor han? Missar planhelvetet. Tar fel pa dag. Nice work.

Sa har sitter jag pa mitt javla internet cafe. Ensam. Pa alla hjartans dag. Fan. Men han kommer imorrn bitti. Men det ar fan inte samma sak. Ja skulle ju va snygg och porrig nar han kom hem. Inte osminkad, trott och dreglig. Men skyll dig sjalv. javla dig.

Men nu ar det inte langt kvar. Nar jag vaknar sa ar han dar. Men jag ar som ett barn dagen innan julafton och om jag kanner mig sjalv ratt sa kommer jag inte kunna sova en blund.
Har inte sovit pa tva natter. Forsta natten var det tva katter som holl pa att sla ihjal varran. Dom skrek asahogt. Andra natten var det nat skit som droppade utanfor fonstret. Kan inte sova. Men nu har jag skaffat oronproppar sa nu kanske det gar battre...

gonatt..


Im not trying to make you feel bad, but you should.

Im not saying that you are going to hell, but you are going to hell.

bajs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typiskt. du som längtat.
Du får fira alla hjärtans dag med big ben.

2007-02-14 @ 20:42:48
Postat av: Sofia

2007-02-14 @ 20:43:08
Postat av: soffan

Alla hjärtansdag kramar från Soffan
Hoppas allt är bra med dig gumman, saknar dig som vanligt! Puss Sofie

2007-02-14 @ 21:58:02
Postat av: johanna

AND SHANNON WAS LIKE :D:D:D:D

Postat av: johanna

AND SHANNON WAS LIKE :D:D::D

2007-02-15 @ 20:09:20
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: johanna

AND SHANNON WAS LIKE :D:D::D

2007-02-15 @ 20:12:33
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback