Gymmet

Igar skrev jag pa for fyra manader pa dragons gym.. javlar va flashigt det ar. Simbassangen ar helt underbar. Imorse simmade jag en halvtimme innan ja gick hem o gjorde tacos.

Va o tranade pa gymmet igar. Det gor ja inte om forren aaron kommer tillbaka. 12 muskliga monster som bara  glor. uss. Men simningen va nice. Hela poolen for mig sjalv.

Men nu ska jag inte gora misstaget och ga dit 5 ggr i veckan i tre veckor och sen trottna. Nee nu ska jag ga max tre ggr i veckan. Da kanske ja kan ga i fyra manader.. hehe..

nu maste jag till jobbet..
o forresten sa tycker ja inte att cookie doh va sa gott. prova hagen daaz cream and cookie det ar grejer det.

hej med er.

Kommentarer
Postat av: ida

fan, vad duktig du ær! måste också førsøka ta tag i mitt liv..

Postat av: malin

ja det har vi inte sett an.. haha

2007-02-07 @ 12:41:46
Postat av: Sofie

Malin!! Jag är impad! Idag är det ginaträff, ska tänka på dig!!

Johanna! Hur går det med glassen? Den finns iaf på konsum på nya torget!

Kramar Sofie

2007-02-07 @ 17:49:08
Postat av: malin

ja vill ga pa gina traff!!

2007-02-09 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback