Igar var jag sorglig

Min dag igar. Vaknar klockan 8 pa morgonen i ett kontor. Har sovit hela natten i en puff. Efterfest pa kontor ar ingen hit.
Aker hem och sover 1 och en halv timme. Vaknar av vackarklockan. Ringer och sjukanmaler mig. Mar illa som FAN. Huvudet kanns som det ska sprangas. Lagger mig pa soffan o kollar pa vanner. Ser klart hela sasong sju.
SPYR
Tar mig till blockbusters. Hyr tre rom-coms. Freaky friday, Bridget Jones dagbok och Americas sweethearts. Koper Ben & jerrys cookie doh. Koper KFC. Ser tva av filmerna. Satter pa OC. Tjuter hysterisk nar Seth gor slut med Summer fast han egentligen inte vill.
Ser nagra skivor och tittar pa klockan. 02.35

Drar mig in till sangen. Laser lite och somnar.

AARON COME HOME. NOW!

Kommentarer
Postat av: johanna

ÅH cookie doh & KFC :( haha ben & jerrys finns inte i våran lilla skitstad norrköping. ja längtar bort härifrån. längtar efter dig!

Postat av: johanna

ÅH cookie doh & KFC :( haha ben & jerrys finns inte i våran lilla skitstad norrköping. ja längtar bort härifrån. längtar efter dig!

2007-02-04 @ 20:07:29
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Soffan

Hej gull!! Lite inlägg till din systar bara, Ben & jerry finns på konsum!!

Hoppas du mår bra gumman, inte bra att vara så bakis men jag vet hur de är. Tänkte på dig förrut, träffade Ida och vi bestämde att vi skulle ha en liten ginafest på onsdag. Miss u honey! Kram Sofie

2007-02-05 @ 18:17:16
Postat av: johanna

hihi gör det? oooh de ska ja kolla imorn o köpa maaaassa cookie doh :D

2007-02-05 @ 19:11:11
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback