Ja blir psyk..

Aaron har bara vart borta nagra dagar an men nu gar jag at snart. Emma pa jobbet sa att vanner brukar hjalpa. (hennes kille flyttade till osterike for en manad sen.) Sa ja hyrde sjunde sasongen och det hjalper faktiskt. Sa har sitter jag i london. Malar naglarna, laser svenska elle som mamma skickade o kollar pa vanner. Och plotsligt ar det inte lika hemskt.

O sa har ja ju vara flatmates. Tom ar typ aldrig hemma men Liran och jag sitter o kollar pa simpson-maraton varje dag.

I sondags var Aaron och jag i kyrkan. Det var mysigt men lite val mycket boner och tjat om gud och jesus. Sa ar det ju inte i svenska kyrkan direkt. Iaf inte om man jamfor. Men ja ska nog ga dit pa sondag igen. Jag far feelgood kanslor av kyrkan. Och av IKEA.

Jag fick ett fodelsedagskort fran alla pa jobbet.
"The guys went to IKEA to pick up something nice to sleep on." stod de pa kortet o sa va de en bild pa nara grabbar med en blondin emellan sig. haha..

T hade skrivit. "To my Swedish queen from your african queen." For ja sa att ja tanker pa henne nar jag hor African queen. Dom ar for goa pa mitt jobb.. o pa mandag borjar sara!! weii..

Det ar min tur nu vinden har vant.. hahahaha

Kommentarer
Postat av: siri

haha harligt att lasa det finns nagon mer som kan bli helt till sig over att besoka ikea:D det ar ju speciellt nar man kommer till maten man sparar ur!
har allt hort att du me befinner dig i london, hoppas du hare kanooon!

2007-02-02 @ 17:15:40
Postat av: malin

jassa de visste ja inte att du bodde har.. vart?

2007-02-04 @ 16:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback