Lordag

Idag ar det lordag i muswell hill och Sara och jag har vart pa gymmet. Vilken javla kondition manniskan har. Men det ar bra. For da tavlar jag med henne. En halvtimme pallade jag pa lopbandet. Det ar fan bra. Nan dag ska jag ha en personlig tranare som visar mig alla maskiner o sant. Det ska bli intressant.

Jag alskar det har omradet. Det ar sa fint. Riktigt mysigt och allt som man behover finns har. Forutom donken. Men det blir det val iget av om ja ska va nyttig.

Jag ar sa uppspelt over min lilla overasking for Jess ikvall. Hoppas hon gillar det. Jag vet att jag kommer gora det iaf.

Hang med pa party slit dig och kom loss. jess and me
Det ar vi. Fan va ja kommer sakna dig gumman.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahahahah du ser helt förvrängd ut på den där bilden.. så jävla mojje

Postat av: aaron

last night was seriously one of the best nights of my life. sooooo amazing. got home about 6 this morning, and now i'm sitting here trying my hardest not to vomit... vill inte.

i want my girlfriend back with me :(

2007-02-10 @ 23:42:29
Postat av: johanna

HAN VILL INTE!

2007-02-11 @ 12:57:37
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback