Matlagning.

Igar skulle jag laga mat. Men de va fan sista gangen. Jag KAN INTE! VILL INTE! De skulle lagas lax och potatismos. Pa forpackningen stod det att man skulle tillaga laxen fryst. Sa ja la laxen i en stekpanna med olja i. Men den fastna bara. Da sag jag att det skulle va vatten i stekpannan sa att den skulle koka liksom. Men det gick at roven med det ocksa, Den bara smula sonder o sa blev de en sorja av blex lax och vatten.

Potatis moset gjorde ja for lite av och vitloksbrodet tog jag ut for tidigt sa smoret va fortfarande fryst i. Fyy fan

Nar jag blir rik ska jag ha en kock. Fy fan sager ja bara. Jag saknar min mamma och hennes mat.

o sa saknar jag hennes skrattanfall. Dom far hon bara om nat ar extremt roligt. Typ som nar hon ska beratta om att den tuffaste tjejen i henens klass trampade i en hundskit och forsokte kleta av bajset utan att nan markte.. haha min mamma. Hon ar en tuff liten mamma. ska nog ringa henne nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback