Min nya van

Han heter Mike och ar fran seattle. Han ar den roligaste javla manniskan jag traffat pa bra lange. Det ar som att hanga med en blandning av ross och chandler. Men fan va kul vi hade igar. Gick ut pa ett par drinks efter jobbet. Ja var fast besluten att ta sista tunnelbanan hem. Men det ar ju bara skit mat. Sa den missa ja ju.

Sa da lat det som en bra ide att ga vidare till ett stalle som hette the moose. coolt stalle. kandes som att va pa afterski. Dit ska ja ju ga igen. Men iaf. Tiden rann ivag och helt plotsligt va klockan tre. Ja skulle borja jobba 07.30. Nice work. Saa javla mig.

Kom hem, gick o la mig o vakna 08.45. annu battre. Men men .. gick in pa jobbet vid 10.15.
w: You were meant to be on the early shift malin!
j: Really? I tought i was on a mid. Im sorry.
w: naaww thats allright.

Tva timmar och en kvart for sen. sa mycket behover dom mig pa topshop. haha.. 

jag ska tutta ihop sara med mike. For aaron ar ju inte helt glad i att min nya van ar singel, amerikan och har bra med pengar. men om han inte ar singel ska det nog ga bra. tihi.. de va lange sen ja hade sa kul..

imorrn ar jhag ledig och jag och sara ska och trana. o simma. Sen ska jag och jess pa overaskning.

bye bye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback