Mys i muswell hill

Sara och jag hade varsta mysdagen igar. Forst gick vi o simma o lag o prata i poolen. Sen gick vi o kopte sallad och gick hem till sara och at den. Sen gick vi pa shopping runda i canceraffarerna haromkring. (vinsten gar till cancerforskning och allt ar skitabilligt. Ja kopte en bok och en neccecar.. och en vanner video for £1.

Sen gick vi tillbaka till sara o kollade pa vanner och bestamde oss for att ga pa bio pa kvallen. Music and lyrics. Sjukt kul film.
Pa vag till bion kom det fram nagra tjejer till oss och ville ta kort pa vara outfits som reasearch for ett modemagasin. Vi sa bestamt nej. For att vara outfits var gra joggingdress, aerobicskor, mascara fran igar under ogonen och en tofs mitt pa skallen. Skulle inte tro det.

Men jag vill att Jess ska bo har med oss. Sa javla mysigt. Saaa sex and the city.

Men iafsatte.. nu ska jag till baaaanken och fora over lite av min skuld till paronen.. weii..

I overmorgon kommer Aaron hem. Javlar vad jag har saknat honom. Han ar sa underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback