Nice one

Igar efter jobbet akte jag och motte upp Leon och Aaron pa en gaybar i kings cross. Idioterna fattade inte att det var en gaybar forns jag sa det. Men dom tyckte att det va nat konstigt med stallet. Satckars satar.

Tog ett par drinkar pa min overdraft. Leon akte hem ganska tidigt. Aaron och jag stannade och pratade i timmar.
Vi ar lite konstiga. Om vi gar ut med annat folk sa slutar det med att vi bara pratar med varandra. Fast ja ser han nastan dygnet runt. Skumt. Vi ar nog inget kul att ga ut med. Men vi har kul.

Idag var vi lite fulla fortfarande nar vi gick och at frukost pa cafet. Aaron kopte schack pjaser fran en cancerbutik. Sa javla random.

Kande for att dra en Tobbe malmborg.. hehe see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback