Charing Kross, London

Ater en liten macka och vantar pa att Helena ska sluta sa att vi kan shoppa uniform. Det betyder att vi far 75% pa tre valfria grejer fran Topshop. Det far vi var sjatte vecka. Fast Aaron sager att jag inte behover mer klader. Screw han.
Fast faktiskt sa ar det inte nat som jag riktigt behover. Fick massa klader i julklapp och sa va ju jag och sis och shoppade nar hon va har.

Ironiskt nog sa ar mina tofflor min mest anvanda julklapp. Nu kanske ni undrar varfor det ar ironiskt? Jo, for nar jag oppnade paketet med tofflorna i sa borjade hela familjen asgarva. Aaron och jag fattade ingenting. Det visade sig att pappa fatt tofflorna gratis nar han kopte mina Lacoste skor, och att det vara var pa skoj de gav mig dem. Visst, dom ar apfula men saaa skona.
Anvander mjukisdressen ja fick av Johanna ocksa. Jag ar en san javla slacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback