Engangsforeteelse

Jag hatar listor. Men nu har jag fan inget att gora. Sa hall tillgodo.

Ditt namn: Malin Maria Viktoria Hedberg
Längd: 168
Spelar du något instrument: Mungiga
Vem är snyggast: Mattias Weinhandl, ingen protest

Vem vet mest om dig: Sis. Hon vet verkligen ALLT.
Vad vill du ha just nu: En puss fran aaron och tacos, ska nog laga de nar ja kommer hem.
Vilka sjukdomar har du: Nat skit med foten men doktorn sa att de gar over om ja byter skor.
Fobier: Jag far panik om nan tar mig pa halsen. Kanns om ja ska strypas och doooo!
Känner du en snygg kille: Henry Fogden pa jobbet ar het nar han haller mun stangd. (han har namligen en dod tand som ar gradassig. Inte sa nice.
Har du körkort: Efter 30 korlektioner far man det.
Åsikt om jultomten: Kul kille ja kanner honom mycket val.
Vill du gifta dig: Ja, ska ha som mamma och pappa pa landet. det var sa underbart vackert.
Din hårfärg och frisyr: Brunt, langt, trakigt.
Har du glasögon: Nee anevars sa kul ska vinte hat.
Hur ser din plånbok ut: Svart, stor och jattefin.
Favorittv-program: Bara crap pa engelsk tv. Typ bith night live en lordag kvall. (kvinnor foder barn live i tv)
När ska du festa nästa gång: Imorrn. Folk blir sparkade fran jobbet imorrn och vi ska ha lite leaving party for dom
Vad köpte du senast: Vindruvor och en kyckling macka. Jag ar saaa nyttig.
Hur mycket pengar har du: Det beror pa hur man ser det.
Hur svarar du i telefonen hemma: Aaa heeej det ar Malin!
Senast kramat: Helena
Vem sov du hos senast: Aaron
Stjärntecken: Vattuman
Ögonfärg: Blå
Kall favoritdricka: Vitt vin och oboy
Varm favoritdricka: Varm oboy, undrar hur varmt vin smakar?
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin
Säger ofta: Hi are you allright?
Saknar du någon: Saa mycket. inte lika mycket som nar ja madde daligt men de ar klart man saknar paronen och sis.
Du fikade senast: Raknas vin som fika? Nehe inte... da maste de va nar ja va hemma i sverige.
Senast sedda film: True romance.. sjukt bra film
Hur känner du dig nu: Lite halvfrusen och ont i min lilla fot.
Kan du laga mat: De kan val alla. Hur gott det blir ar en annan historia.
Vad tycker du om fötter: Just nu hatar ja mina, annars ar val fotter i allmanhet ganska ackliga
Är du smart: Jag nlir bara dummare och dummare varje dag har. Inga nyheter eller nat. Men min engelska blir ju bra.
Snarkar du: Aaron pastod det men ja sa att han ljog. Nasta morgon visar han en film av mig nar jag snarkar sa okej ja erkanner.
Har du homofob: Hur ska jag kunna ha det med mina vanner och typ alla pa jobbet ar gay?
När och varför grät du senast: Nyarsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback