gott nytt AR!

Nyar 2006 var det basta nyaret ever. Kvallen startade med ett snabbt ombyte och en snabb flaska vin hos mina vanner Leon och Jess.
Darefter drog vi oss mot mitt favvostalle Callaghans. Efter det kommer jag inte ihag sa jattemycket till tolvslaget. Da brot vi oss in pa hostelet och klattrade upp pa en stege (in hoocker heels), och sag det vackraste fyrverkeriet jag nagonsin sett. Dom skot raketer fran London eye. Jag grat. Mest for att jag var jobbigt full men ganska mycket for att det var fint.

Jul var helt underbart ocksa. Hela familjen turistade i London. Vi gjorde allt for att det skulle bli sa svenskt som mojligt. Vi sag Arne Weise och Kalle Anka klockan tre och Karl-bertil Johnson halv atta. Vi kladde "granen" och at julbord. Aaron var med hela tiden och jag tror att han hade kul. Han kom riktigt bra overens med familjen Griswolds och dom gillade honom.
Pa kvallen trollade pappa och vi spelade kort.

Idag var jag i Camden och at mat och tog ett glas vin. Sen gick jag och kopte en Tisha till Aaron. Hoppas han gillar den..
Ar hos Leon nu och killen kommer hit snart..

Pa helenas fodelsedag ska vi pa teater. Det ska bli skoj..

Go kvall mina vanner.

Ps. igar kom en kund som hette Anita Patel. Alla som gick pa svartingehus fattar varfor det ar kul

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAH hallo my name is Anita Patel and I live in New Dehli in India hahahahahahaahahahahah >Svärtinges engelskabok

Postat av: le cat

haha tillomed jag hade anita patel i min bok!

2007-01-06 @ 16:16:18
Postat av: Irene

Haha under min och andrea´s London resa skämtade vi jättemycket om just det namnet Anita Patel. Läser din blogg då o då Malin, härligt atts e att du har de bra:D

2007-01-19 @ 02:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback