Gymmet

Ja vill signa upp for gymmet.. 50 pund i manaden. Det ar javligt dyrt. Men de ar ett fint gym och det ligger bokstavligt talat 30 sekunders promenad fran vart hus.
Dom har massa pass och en stor pool sa ja kan simma ocksa. Tror det skulle gora mig gott. Och ja tror ja har rad nu nar min hyra gatt ner.

Aaron kommer fa tjata pa mig for att jag ska ga men iaf. Fler dar i veckan borjar jag 1 och da kan man ju trana eller simma innan jobbet. (dom har harblasar ocksa.)

Jag ar sa glad nu. Vi bor sa javla bra. Sara sager att det bor kandisar har. Men jag har da fan inte sett nara.
Nu ska vi ut o kaka. Fan va glad jag ar att jag inte akte hem. Tank om ja hade gjort de. Da hade jag suttit arbetslos i norrkoping och angrat mig just nu. Hihi

Jag ska troligtvis pa jobbintervju for H&M.. Tror inte ja skulle byta aven om ja fick det men ja ska ga iaf o se hur det verkar. Och om dom pejjar mer sa byter ja.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha lilla gumman va söt du e.. 50 pund är asadyrt. de är ju mer än va en hel termin kostar på friskis!!! men fan har dom pool (OCH hårblås) så kanske de är värt de.. inte för att ja tror att du kommer utnyttjat men... haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback