Hej mitt vinterland, nu ar jag har!

Forsta snon kom inatt. Aaron sprang till fonstret och var helt till sig. Im going out, fucking hell! o sa sprang han till jobbet en timme for tidigt. Sa himla gulligt.
Skont med lite sno sa att det inte ar helt gratt. Men i morse saknade jag pappa. Varje ar nar forsta snon kommer brukar han alltid komma och satta sig pa sangkanten pa morgonen o saga "titta ut far du se" o ja brukar svara "men va fan ser du inte att jag sover?" men iaf. mysigt.

O sen nar ja gjorde mig iordning lyssnade ja pa Bette Midler-The rose, men de blir inte riktigt samma sak utan johanna. Vi brukade alltid sjunga duett till den nar den ena duschade och den andra sminkade sig. men men.. snart kommer jag hem igen. Hoppas hoppas att romme ar oppet.

Sen kommer sis och halsar pa i borjan pa april. tihi.. fan va kul. och en hel vecka ocksa.




Men men..

Ohh far beneath!

Snart fyller jag ar.


30 januari. jag. sang. vin. Grattis Malin

Kommentarer
Postat av: johanna

OH FAR BENEATH! hahahahaahaha

du & ja 4-ever and ever and ever

Postat av: lecat

tror inte romme har öppet, kankse nu för vi fått snö! men våran skolresa grejj vart inställd nu i veckan iaf :/

2007-01-25 @ 14:29:21
Postat av: malin

men i mars kanske de ar kallt..

2007-01-26 @ 13:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback