Tysken

Tysken traffade jag ca tre ggr i somras. Forsta gangen nar jag och David var pa Karl-johan. Sen traffades vi tva ggr till. Jag var aprak. Har fortfarande arren kvar.
Vi connectade liksom, han var het. Nar han akte tillbaka till tyskland for att hans mamma var sjuk lovade han mig att ringa nar han kom tillbaka till sverige.

Slutet pa augusti kom men ingen Tim ringde. Jag vet inte varfor, men jag grat over honom. Trots att jag knappt kande honom. Han ringde aldrig. Det ar ett halvar sen.

Nyarsafton far jag ett mess.
"Happy new years my beautiful Swedish girl. Take care. puss alskling

"Im quite busy at the moment I work as a focus puller for a German Tv-show.Sorry for not writing you for so long but i left my german phone with your number at home when I went to sweden. Bad luck for me. You are the most beautiful girl i was ever allowed to kiss."

Jag visste att han tankte pa mig.

Weird. men det kanns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback