Mysiga dagar.

Kollar på korten som mamma tagit under tre fina dagar på björkö med Sofie, Mamma, Jag och Jessica.

P: dom där vinglasen tycker jag är med på varenda bild...

Men mysigt hade vi. God mat, gott vin och världens bästa sällskap. Fan vad jag har saknat Jessica. Så sjukt kul som vi har tillsammans kan jag bara ha med henne. Och Aaron såklart men det är ju en helt annan sorts vänskap.
Imorn åker vi till stockholm och på onsdag blir det Oslo. Sjukt kul ska vi ha det även om budgeten är lite halvstram.

Men denna sommar har hittils varit en bland de bättre.

Skulle behöva raka benen men de får ja fan gör imorn. Inte för att ja kommer va så pigg på det då. men iaf.

Nu ska jag ta en cigg. För jag har inte läst klart boken än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback