Slutet

Nu närmar jag mig slutet på den här underbara semestern. Allt har varit så sjukt bra även om vädret kunde varit bättre. Har gjort precis allt som vi skulle den här sommaren. Eller nästan iaf:)

Grilla, aka till marangen, talta vid agelsjon, dricka bag in box vin, ligga pa bryggan pa mitt land, sola, ga till tragarn, aka till Norge, halsa pa Sara i stockholm, ata kraftor, fiska, ga pa hotellet i arkosund, sitta pa jessicas altan och roka och snacka skit, vara bakis...

Jaaa.. och åka till mårängen är ju inte sådär jättekul iaf. Men ja kanske hinner det innan veckan är slut. Ikväll blir det allsång för hela slanten. Kul nu när Ida har kommit hem också. Och på fredag blir det skoj fest. Hade inte kunnat önska mig en bättre sommar.

Men så kommer det motgångar. Som det gjorde igår. Men nu är det bara att bita i det sura äpplet och ta tag i all den här skiten. Papper o helvete. Huvudsaken är att vi gör det tillsammans. Och vem vet, det kanske går ganska bra ändå.

Som mamma sa igår. Tänk bara bra tankar, för då blir det så. Så det ska jag göra nu.

Så nu avslutar vi med några härliga bilder från hotellet i lördags.

image66
32674-7432674-7332674-7232674-7132674-7032674-6932674-6832674-67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback