Stockholm i mitt hjärta!

Från att ha varit stockholmshatare ut i fingerspetsarna är jag nu frälst efter några mysiga dagar i Nacka. Vi har varit på gröööna luuuuund. Blivit aspackade och spytt. Haft mysig grillmiddag med Saras mysiga familj. Fått en utskällning av fru Glenmark. Badat i Nackasjön. Druckit vin på debaser och mycket mycket mer. Sjukt kul har vi haft iaf och om det blir så att jag ska plugga i stockholm så är det ju inte så farligt. För där bor Sara och kanske Ida till hösten:) tihi.

32674-61
Stockholmsresan fick Linda Rosing tema eftersom Jess naturligtvis läser hennes bok. Om du lånar en bok av Jess handlar den alltid om barn/familjer/kvinnor som lever i missär/misshandel/alkoholism.

32674-60
Har också många bidrag till Slitz bilagan med retards i



32674-59
32674-58
Ursöt familj som dj:ade på debaser. Bebisen sov i sin lilla sele nästan hela kvällen.

32674-56
Olle och jag tar waxholmsbåten in till stan imorron bitti. Gonatt.

32674-55
Jessica på Monki på söder. Sjukt fina kläder på rean. Men jag har som sagt inte en spänn och de få jag har ska gå till en BIB till Norge.

Kommentarer
Postat av: le cat

det är ju långkalle och hanna. popmorsans familj!
HEHE VAD FULL DU VAR IGÅR!

2007-07-17 @ 14:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback