Trodde aldrig att den har dagen skulle komma..

Har slutat pa topshop nu. Jag far komma tillbaka i Augusti om jag vill men det vetti fan. Ar sa javla trott pa o jobba i kladbutik sa det ar inte sant. Sa sjukt trakigt.
Topshop-tiden slutade med att jag satt och fylletjot utanfor Ben Crouch sa att Aaron fick trosta mig och ta med mig hem. Men men. Nu ser jag bara fram emot att komma hem. Till min mamma, pappa, johanna, min sang, en valfylld kyl. En toa som inte ar upptagen storre delen av dygnet nar jag maste kissa.

Aaron och jag va o kolla pa rugbyn pa The walkabout i lordags. Nya Zeeland forlorade. Bytte till mig Nya Zeelands troja av en kille i baren. Han fick min senapsgula topshop-troja. Bytt ar bytt och kommer aldrig mer igen. Swapped is swapped, and you can never get it back, sa jag.

Idag har jag vart och shoppat pa primark. Skojsigt. Men nu blir det ingen mer shopping forran i host. Sa desa. Ska ju forsoka spara till Australien sa vi kommer i vag sa fort som mojligt for i london borjar det bli lite langtrakigt nu.

Nu ska jag hem och packa. Att jag alltid ska vara ute i sista stund.

Forresten sa ska jag sluta roka. Haller pa och laser "Easy way to quit smoking". (antligen ickerokare)  och i den star det att sa fort jag har last klart boken sa ska det inte vara nagra problem att sluta. De kan ju vara vart ett forsok i alla fall.

Nu ska jag ga hem o packa o stada i ordning. ses snart.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha vad söt du är som läser en bok om att sluta röka, det skulle jag aldrig orka!
ta hand om dig nu på vägen hem!!

Postat av: malin

nee men du röker ju inte heller

2007-07-04 @ 16:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback