12350.25

Igar kom en man in pa topshop och ville kopa lite presentkort. Visst sa jag och undrade hur mycket han ville ladda kortet med.
Niohundra pund sa han. Jag forsokte verka oberord. Men killen kopte ett presentkort vart 12350.25 svenska kronor. Lyllo hans tjej.

Samma dag kom en Amerikan in och kopte vaskor for 500 pund (6861.25 sek). Dagen innan hade han kopt vaskor for 400 pund. Va fan ska han med alla vaskor till?

En tjej ville kopa 37 neonfargade shoppervaskor, 20 neongrona tights och 20 neon rosa orhangen med stjarnor pa.

Det ar en konstig varld vi lever i dar vissa maste ha 37 neonfargade shoppervaskor medans andra inte ens har rent vatten att dricka.

Men men. Topshop ar ett javla coolt stalle att jobba pa. Sa jag att jag sag Kate Moss?

Kommentarer
Postat av: jess

hahh där ser man! f*n va lyxigt :)

2007-03-14 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback