IBLAND BARA ALSKAR JAG MITT JOBB. (och min chef)

 


Stripe Bandeau Dress

Broderie Anglais BlousePlaited Waist Hotpant


Allt detta for £25. (343 kronor)

Egentligen far vi bara kopa svarta eller vita toppar pa uniform men eftersom min chef blev ranad haromdagen sa ar hon lite tankspridd och lat mig kopa den bla och vit randiga klanningen. tihi. jag vet, jag ar hemsk som utnyttjar hennes svaga punkter. Men som Aaron brukar saga. FASHION HAS NO MERCY. HAHA.


Nu ska vi ga och ata frukost. Och snart ar min a pengar slut. Men vad gor val det? For nu har vi flytet nu ar det som det ska.

Kommentarer
Postat av: johanna

BRA KÖP! fashion has no mercy! hahahaah

Postat av: jess

hahah, underbart! keep going ;)

2007-03-14 @ 17:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback