Inte har jag varit fjortis inte.

Jag har ungefar 45 minuter till jobbet varje dag. 90 minuter om dagen. Da hinner man tanka pa en massa saker. Igar tankte jag pa hur jag alltid sager att jag aldrig var fjortis. Pa rikt alltsa. Sen borjade jag tanka pa alla fjortissaker jag gjort i mina dagar.

Skrikit och gapat inne pa mc donalds utan att bry mig om att alla glor? Check
Kopt ut cigaretter pa Norra cigarr? Check
Druckit litervis med HB? Check
Spytt efter tre 7.0 skogsbar? Check
Akt dit for falskleg pa otten? Check
Akt pa bussfest med Eber? Check
Lyssnat pa Ultima Thule? Check
Varit tillsammans med Krangel bara for att fa aka bak pa hans moppe? Check
Borjat roka for att inte vara utanfor? Check
Hangt pa Kyrk/Enebyskolan/OK stockholmsrondellen? Check
Letat en hel dag efter nan som kan kopa ut pa bolaget? Check
Snott en flaska mandarinlikor ur mammas o pappas barskap? Check
Snattat smink och annat smatt och gott for spanningens skull? Check

Men forutom det sa har jag aldrig vart fjortis.


Dricka vin direkt ur flaskan ar inte sa fjortis. Jag hade iaf inte Buffalos.


Ps. Pappa, ga inte apeshit nu. Det var lange sen och jag gor inget av det dar nu. Forutom en och annan cigarett. Och nej. Det borjar inte ga utfor for mig. Ds

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah skulle precis skriva att AKTA pappa läser. meeen va ska han göra!!

2007-03-13 @ 10:58:43
Postat av: sofia.

hahah snyggaste linnet!!!

Postat av: ida

haha, du var mer fjortis æn var jag var :)

2007-03-15 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback