Jag vill inte röka så att han ser.

Sa min mamma när jag frågade om hon ville ha en cigg. Haha.. Mamma är 43 år. Och morfar tror att hon har slutat röka.

Vi hade så kul i Romme. Och den här resan har varit bra på ett sätt. Den har fått mig att inse att Norrköping är inte stället jag vill bo på just nu. Kanske om några år men inte nu. Om Aaron inte får stanna i UK efter sommaren så får vi ju hitta på nåt annat. Canada och Göteborg är platser vi pratar om. Vi får se. En dag i taget. Det löser sig.

As long as we have eachother. Som vi brukar säga när det mesta skiter sig. Bara vi har varandra.


Ikväll blir det utgång. Hoppas att Ida, Becka och Sandra vill följa med. Förferre i Einars etta. Einar och alla brudar. Nu ska jag se desperate housewife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback