Norrköping

18 Mars 2007

Då var man tillbaka igen. I Norrköping. Otten igår. Hur fan folk i den här jävla staden beter sig asså. Alla var sjukt fulla och knuffade på en hela tiden, utan att ens be om ursäkt. Den här gången känner jag bara att jag fattade varför jag lämnade den här staden. Nu vill jag hem till London igen.




Samtidigt som det är underbart att komma hem och träffa alla här hemma. Mamma och pappa och Johanna. Men det dröjde inte länge innan vi började bråka? En halvtimme gissar jag. Och detta jävla tjat. Hemma i London så sköter jag mit hus som jag vill. Jag tvättar och städar och lagar mat och diskar. Ändå så kommer jag hem och mamma behandlar mig som en bebis och kallar mig för en bebis för att jag glömde hänga upp min jacka på kroken när jag kommer hem.


 Alla är olika och alla vill inte spendera 5 timmar om dagen på att lägenheten ska vara skinande ren. Så viktigt är det inte.




Idag har det inte blivit mycket gjort. Alls. Imorgon ska jag väl ta mig ner till stan och hälsa på ginabrudarna. Annars händer det väl inte så mycket. På tisdag ska jag göra nåt med Ginabrudarna/Sofie. Och på onsdag kommer äntiligen Aaron hit. Det ska bli underbart att visa honom Sverige. Och på torsdag ska vi åka till Romme. Han är helt uppspelt och tycker att det ska bli jättehäftigt.

Norrköping, Drottninggatan          
Norrköping       .................................................................................VS................London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback