NTP

Mormor och morfar är med i NT-pensionärerna. Dom får gå på vårfest med buffé och dricka o grejer för 75 kronor.

Nu tjöt jag för att alla började klappa åt den där läraren. Känns lite livet är en schlager fast på rikt.
Sanna Neilsen. Lugg är inte att tänka på när man vill ha vindmaskin.
Hon som hette så skojigt för hennes föräldrar var från London och New York, hon tror jag är samma tjej som spelar Camilla i Bert den sista oskulden. Ni vet hon som han skulle ligga med men sen så tyckte hon att man måste va ihop först.

Kommentarer
Postat av: slem

jaha.. jag trodde att hon var nadja i bert..

2007-03-24 @ 14:55:16
Postat av: ida

haha, jag tänkte också på det där med lugg och vindmaskinen.. inte såå smart

2007-03-24 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback