Annu en traumatisk upplevelse fran barndomen.

Varje ar arrangeras Stadium Sports Camp i Norrkoping. Nar vi var yngre var det ett coolt stalle. Det var ganska dyrt att vara med dar sa johanna och jag fick aldrig vara med. Inte for att vi hade vart sa sarskillt intresserade av det heller.
Men ett ar tyckte pappa att det skulle vara kul o kolla laget nere pa campen.

Val dar ser pappa att man kan kopa blaa tishar med Sports Camp tryck i gult pa. Pappa kopte en varsin till mig och johanna. Piiinsamt.

Vad som var mer pinsamt var att varje gang mamma hade packat ner tishan i min gympavaska var jag tvungen att forklara for alla som undrade vilket ar ja var med/Vilken sport... att jag bara hade kopt tishan. Utan att varit dar..

Hur kunde jag tycka att det var sa hemskt? Men jag kommer verkligen ihag hur jobbigt jag tyckte att det vra.

Kommentarer
Postat av: johanna

seriöst.. jag tycker att det där är höjden av pinsamhet nu när jag läser det också... skriv inte sånt där så folk kan se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback