Aptrakigt

Vet inte om det ar vadret eller att jag inte har nagra mobiler langre. Men nat ar det. Kanner mig bara lite allmant halvdeppig. Kanske for att jag ska ha mens snart.
Men det kommer ga fort nu. Den har helgen ar aarons foraldrar har. O sa fyller han ar. Sen nasta helg sa kommer min lilla mamma och det ska bli sa himla mysigt nar dom kommer hit.

Och nar dom aker hem ar det bara dagar kvar till SVERIGE! Och lillans student.

Underbart ska de bli. Ska jobba idag. Ar sa javla trott pa butiksjobbet sa jag bara vill spy. Sa mycket hatar jag det. Inte for att jag kan komma pa nat annat som jag vill jobba med.. men det har ar inte for mig. Men det ar ju tur att de man jobbar med ar goa manniskor. annars skulle jag ga under. Nu ska jag ga och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback