Dom sager att dom tycker om mig, jag maste ha lurat dom pa nat satt!

Jag har skrivit forut om att jag och Johanna alltid tror att folk ljuger nar dom sager att dom tycker att man ar trevlig eller bra. Typ som nar vi sjong pa mammas och pappas brollop sa sa ju alla att det va saaa hiiiimla vackert. Men fast att alla sa det sa tog vi for givet att dom bara sa sa.

Samma sak kanner jag med Topshop. Undrar om dom verklgen tycker om mig sa mycket som dom sager. Lauren sager att hon inte vill ga ut om inte ja foljer med.. for hon kanner sig lite utanfor med dom andra. Och det var for mig Anni berattade att hennes forra kille slog henne varje kvall.

Sa nar jag slutar, kommer folk bli ledsna? Kommer Blake rita en teckning av en gratande flicka med texten "When Malin leaves, the world will cry" som han gjorde nu nar Evelina ska sluta.

Jag vet inte. Men ibland har jag sa svart att forsta att nan faktiskt gillar mig. Mycket. Inte for att jag inte gillar mig sjalv for det gor jag. Men for att jag inte ar nat speciellt.

Kommentarer
Postat av: johanna

hah du är nåt speciellt, det kanske är just därför du tänker så.. haha det gör jag med :)
meeeen det finns många som tycker om dig mycket, och det finns ingen anledning att säga sådär, eller berätta saker i förtroende om de inte tycker om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback