Javla pisskit helvete...

Alltid blir man lurad. Mina managers hypade upp Kate Moss launchen sa att vi trodde att det skulle bli hysteriskt kul. Har ar vad som verkligen hande.
Inte en kandis javel sag jag. Tydligen sag jag Sadie Frost men vem fan kanner igen henne liksom. Inte ens Kate Moss sag jag.

Inte en enda kund kom upp till ground floor. Och jag menar inte en enda. Sa vi stod dar och glodde som fagelholkar i timme efter timme. Det enda spannande som hande var att en stackare kollapsade pa vart golv nar hon skulle springa ner till Kate Moss butiken. Och Johnny sa att man kunde se hennes rumpa om man gick fram en bit. Men det var ocksa allt.

Nar vi efter tre timmar insag att ingen skulle komma upp till oss blev jag, Huw (bog fran wales) och Ruth (modell fran england) skickade till Selfriges for att hjalpa dom med deras Kate Moss kollektion. Sa dar satt vi i kallaren och larmade Kate Moss fula javla klader. For det var nastan inget av det som jag skulle vilja ta pa mig. Men det var iofs kul for bade Ruth och Huw ar dyngaroliga. Innan vi gick fran Selfriges snodde Ruth en pase jelly beans och fick panik nar hon kom pa att vi maste visa vaskorna vid utgangen. Haha.. Och Johanna, din klanning kom inte ens in.

Det enda skojiga var att vi fick tva timmars rast fram till halv atta. Da satt vi i parken och kakade donken och snackade skit. Alla jag jobbar med ar sa sjukt roliga! Ibland hatar jag det har jobbet for kunderna kan va riktigt javla otrevliga mot en. Men javlar va kul vi har ihop.

32674-43
Sara och jag lunchar lite i Muss innan jobbet.

32674-44
Lauren, Kallie, Johnny och Brady.

32674-45
Ruth, Rolanda, Sandra.

32674-46
Fiona, Clara

32674-47
Ruth rockstar. Kunde inte vanda bilden...

32674-48
Kon utanfor men eftersom jag suger pa att ta kort sa vartdet ju inte sa bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback