Just nu

(08:41:11) Göran: Jag sätter in ett par hundringar till så har du ett bidrag till dojorna
(08:41:11) Göran: räcker en femhundring till ett par pjuck
(08:41:11) Göran: hallå
(08:41:50) Göran: HALLÅ:::::::::::::::::::::::::::MALIN
(08:41:56) Malin: de behover du inte
(08:42:09) Göran: är du lessen?
(08:42:18) Malin: nee varfor skulle ja vara det:)
(08:42:34) Göran: mamma sa:hon kanske är lessen

Jag alskar mina foraldrar sa sjukt mycket. Och jag vet att vad jag an gor och vad som an hander sa kommer dom alltid att finnas dar for mig.
Snart kommer mamma, mormor och mostrar och halsar pa. Det ska bli sjukt kul. Ga pa resturang och sitta o snacka skit pa hotellrummet med en flaska vin:) det langtar jag till. Mamma kan du ta med mina korta armybyxor? Icke att forglomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback