NZ Vs Norrkoping

Aaron tjatar fortfarande om att jag ska folja med till Australien. Jag vet vad jag borde gora. Jag borde aka hem, gora av med sa lite pangar som mojligt och umgas med mina vanner hela sommaren. Och inte for att det inte later som en underbar sommar men det kanns sa fegt bara. Om man bara kunde vara lite spontan och bara aka. Jag vet inte.. an sa lange sa lutar det at Norrkoping iaf.

Jag saknar min Jessica saaa sjuuukt mycket. Och nu aker sara hem om bara tre veckor. Vad fan ska jag gora da? Men nar jag kommer hem i sommar sa ska Jessica och jag aka upp till Sara och bo hos henne i stockholm ett tag. Aka och halsa pa Pia i Uppsala. En sak med bikbok var bra. Sara. Eller tva egentligen.. Pia ocksa.

Neee de kanns som jag behover komma hem ett tag innan jag och Aaron bestammer vad vi ska gora. Och sommar i sverige ar ju inte sa tokigt.

Tradgarn here I come..

Kommentarer
Postat av: Malin

Du skriver en bra blogg :) Titta gärna in hos mig och kommentera !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback