Pappa Hedberg

Pappa Hedberg ar nog den bastaste pappan i hela varlden. Inte bara for att jag fick pengar till ett par jobbskor (silvriga flats) utan for att han ar den coolaste pappan.
Han gav mig liksom en MoDo troja med Foppas och Weinhandls autograf pa. Han och jag akte och sag Backyard Babies i Linkoping. Och alltid sa vet jag att jag kan ringa till honom. Vad det an ar.

Och Mamma Hedberg ar nog den underbaraste jag vet. Alltid sa fixar hon och grejar sa att jag ska ha det bra. Lamnar in jeans pa lagning och skickar Felix potatismos pa posten. Och snart kommer hon och halsar pa. Jag kan knappt vanta. Inte ens en manad kvar. Da ska jag krama henne..

Tack gode gud att man har sa underbara foraldrar.. 32674-27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback