Saker som jag och Jessica ska gora i sommar.

Grilla, aka till marangen, talta vid agelsjon, dricka bag in box vin, ligga pa bryggan pa mitt land, sola, ga till tragarn, aka till Norge, halsa pa Sara i stockholm, ata kraftor, fiska, ga pa hotellet i arkosund, sitta pa jessicas altan och roka och snacka skit, vara bakis...

Laste att Jessica inte fick jobba nat i sommar. Trist for henne men javligt bra for mig. Alla somrar som man hoppas ska bli den basta i ens liv men som forstors for att man aldrig ar lediga samtidigt osv.
Men den har sommaren kommer att bli bra. Det vet jag. Kanske till och med den basta i mitt liv.

Allt ar sa tomt har utan min Jessica. SAKNA. Men snart star jag dar pa skavsta. Inte langt kvar nu. Langtar hem nu. Riktigt mycket.

Kommentarer
Postat av: johanna

HURRA ETT VEGÄÄÄR!

Postat av: safija

så jävla kul att ses igen malin!! var så sjukt längesen.. pussaaar

2007-06-13 @ 20:40:44
URL: http://safija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback