Tjocka slakten:)

Det ar sa himla kul att fa vykort och brev fran slakten nar man ar har. Haromdagen fick jag ett vykort fran min moster och igar fick jag ett brev fran mormor. Det ar kul o veta vad dom har for sig dar hemma.
Mormors brev slutade: Nu ska jag ga och ta bort fotvartor pa morfar. Haha.. sa nu vet jag det.

Ska bli sa jakla kul i ar nar vi ska samlas hela slakten igen. Och leka paketleken osv.. haha ska bli kul o visa erron hur en riktig svenk jul gar till. Forra aret satt vi i tower hill och drack vin och spelade kort. Senare pa kvallen gjorde pappa trollkonster och Aaron var makta imponerad.
Men det var mysigt det ocksa.

Nu ska jag fixa naglarna och ga till jobbet.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha mormor är så skön!
dom var förresten här igår. sen mitt i fikat så ba reser dom sig upp "nä nu måste vi skynda oss hem o se bonde söker fru!!"
haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback