Var nya familjemedlem.

Absolut sa ar Aaron en del av var familj nu. Men det har han ju varit lange. Men i varan lilla familj har vi just fatt tillskott.
Vi har blivit kattagare pa gamla dar. Eller agare och agare.. mer kattlanare. Varan flatmate slapper in en av grannarnas katt sa den kommer in och myser med oss och sover i varan sang. Jag som trodde att jag inte gillade katter men den har bara maste man tycka om. Han ar sa gosig och har aldrig hoppat pa nan av oss.

Trodde nog bara att jag inte gillade katter for att mamma inte gillar dom..

I alla fall kanns det som vi ar en liten familj. Och aaron och jag beter oss som stolta foraldrar nar katten ar i narheten.

image108

Kommentarer
Postat av: slem

phew.. det var en lättnad.. ett tag till slipper vi dom där små snorande.. :)hoppas att ni får ta med er katten hem..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback