haha hoho hihi

Johanna kommer hit om bara 11 dagar. Och strax darefter kommer Jessica. Saknar bada som fan. Ska bli sa skoj att bara sitta pa kvallarna och snacka skit och dricka vin.
Kanner mig ganska ensam har nu. Jag har ju en massa kompisar pa jobbet som jag tycker massor om men det ar inte den har riktiga kompisgrejen. Mer jobbarkompisgrejen. Har ingen jag bara kan ringa och snacka skit med eller bara ringa upp och hitta pa nagot med nar jag har en ledig dag. Antingen far jag hitta pa nat sjalv eller sa blir det till att sitta hemma.

Men det kanske ar sa langt kvar. Vi far se.
Nu ar jag i alla fall superduperglad att det blir en riktig jul i ar. Med hela slakten, och kla en riktig gran i ar och inte en halvmeter hog plastgran.

Kollade pa filmen som Aaron filmade pa nyarsafton forra aret. Tankte att jag skulle lagga upp den pa bloggen. Men sa fort jag sett den sa angrade jag mig genast. Fyy sa pinsamt. Jag ar sa javla storing och jobbig nar jag ar full. Konversationen i filmen gar ungefar sahar:
M: Aaron take a fucking picture!
A: Im shooting a movie.
M: Its soooo beautiful *tjuter* AARON TAKE A FUCKING PICTURE!!
A: im shooting a movie.

Och sa fortsatter det ett tag tills man bara kan hora mig tjuta och snorvla nat i bakgrunden. Att han star ut. Han borde fa nan slags medalj.

Kommentarer
Postat av: Farsan

Det blir gran i år............kanske inte en halvmeter hög,men garanterat en i plast.........så det så.Hälsn.Farsan

2007-10-25 @ 19:14:46
Postat av: johanna

tänkte att vi i smyg skulle åka ut till sussie och hugga en gran och ta hem den när pappa inte är hemma. då kan han liksom inte göra nåt. han kan ju bli arg, men hursom så måste han antingen bära ut den 8 våningar (som han säger att han vägrar göra) eller bara låta den stå. HA! in ur face

sen kanske jag vill va med och planera litegrann, kunde du va ledig på tisdagen? jag vill mest kolla på kläder, dricka vin och jaa... inte så mycket mer. eller jo om du har nåt kul på g!

Postat av: johanna

HAHA du är ju så jobbig när du är full

2007-10-28 @ 17:46:47
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback