Mens

Idag har jag vart ledig hela dagen. Men eftersom jag inte har nagra pengar sa har jag legat hemma hela dagen och kollat pa vanner pa VHS.
Och just nu ar det den tiden pa manaden nar jag ar lite instabil. Sa forst borjade jag tjuta for att Ross var otrogen mot Rachel fast att han alskar henne. Sen gick elen sa jag tankte att jag skulle ta en dusch till stromavbrottet var over. Da visar det sig att varmvattnet inte heller funkar. Sa da la jag mig pa sangen och tjot en stund for det. Har varnat Erron for elandet dock. Forra manaden sa bad jag honom sjunga en sang for mig nar jag lag dar med mensvark. Nanting om i know its the of the month when your bitchin, leave me alone. Tackar for den.

Sen borjade jag lasa "Den nakna sanningen" (filat jess, rakade fa med mig den.) av Linda Rosing. Tillat mig hanskratta igen. Vilken idiot. Vem bryr sig om hur hon forlorade oskulden eller vart hennes halvbror bor idag? Uppenbarligen, jag! Men hur kan ett forlag ga med pa att ge ut en sanhar bok. Ar de inte radda om sitt rykte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback