Webb tv

Det har med webb tv ar ju himla fantastiskt.. Hela morgonen har jag suttit framfor datorn och kollat pa Boston tea party, 45 minuter, Efterlyst och lite annat smatt och gott. Man saknar svensk tv. Men nu sa ar det problemet lost. Allt egentligen som man saknar hemma gar ju att byta ut mer eller mindre. Inte vanner och familj naturligtvis men allt annat. Mat och godis finns pa ikea och i skanickitchen som ligger bara nagra minuter fran jobbet. Och tv och musik ar inga problem...

Med risk for att lata lite dryg sa ar utelivet i norrkoping inte direkt nagot jag langtar hem till. Kollade pa ottenbilderna forut. Kanns lite som att jag ar klar med det stallet. Och palace med for den delen. Sa da finns det inte sa mycket mer att valja pa. Jag ar inte sa mycket for klubbar i alla fall. Gar hellre till nat mysigt stalle och och sitter och pratar och dricker vin. Det brukar bli lyckat. Eller sa slutar det med att man snortar sotningsmedel pa olerys men det ar en annan historia..


Kommentarer
Postat av: Cattis

hej malin! har borjat jobba pa en klubb pa old street sa bast att du borjar gilla klubbar nu for du ska komma dit nan dag! 333 Mother heter den.

2007-10-19 @ 22:13:41
Postat av: johanna

malin kom hem

Postat av: bex

Åhh kan du inte berätta hur man får webb tv?? Börjar bli lite tråkigt md 3:e veckan utan nåt att glo på... hoppas allt är bra! Puss

2007-10-22 @ 13:42:45
Postat av: malin

Det ar bara att ga in pa de olika kanalernas hemsidor och klicka sig fram.. asabra.. sjalv har jag 100 hojdare, lyxfallan och 45 minuter som favvosar. igar hade ja inte sa mycket for mig sa da blve det lite roomservice ocksa

2007-10-22 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback