1arsdagen

Igar var det exakt ett ar sen jag flyttade till London. Och jag har statt ut med en javla massa skit har. Men jag har ocksa haft nagra av de basta dagarna i mitt liv har. Tex. Nyarsafton.
Och igar. Jag och Aaron hade den mysigaste dagen ever.
Forst gick vi upp tidigt och duschade och gjorde oss iordning och sen bar det av till The Science museeum. Sjukt intressant och skoj.
Och sa gick vi pa 3D bio dar ocksa. Ascoolt. Man fick ta pa sig sana dar glasogon och nar filmen borjade kandes det som att man va i filmen. Pa riktigt.
Klart att nagra kineser framfor oss satt och viftade med armarna och forsokte ta pa filmen. Javla idioter.
Sen akte vi sandar simulator som ar som en bergochdalbana, en san dar som vi akte pa Kanarieooarna. Kommer ni ihag? Johanna och Pappa.

Sen gick vi pa langpromenad genom Hyde Park. Helt sjukt att jag har vart har i ett ar och inte gatt genom Hyde Park annu. Helt sjukt stor. Och vacker med en liten sjo med svanar och gass i.
Sen gick vi vidare och ratt som det var landade det en helikopter i en liten inhagnad. Och sa lamnade helikoptern av nan och akte vidare. Coolt.

Sen gick vi och kopte lite picnic och satte oss i Hyde Park. Sen kastade vi Aarons nya frisbee som han ar sa stolt over. Sen kommer det ett gang idioter pa inlines och bar pa nan javla slags mask. Kan inte i mitt liv forestalla mig varfor. Puckon. Kanske nan typ av konstig dans eller repetition for nan slags pjas trodde Aaron.

Sen satt vi dar anda tills det blev morkt och bara pratade om allt. Sjuuukt mysigt. Det ar just sana dagar som jag inte angrar ett javla skit att jag akte hit. For da hade jag ju aldrig traffat min Erron.

Oj vad langt det blev. Ni som laste klart borde ju fa nan medalj av nat slag.

32674-10132674-10032674-9932674-9832674-9732674-9632674-9532674-9432674-9332674-92


Kommentarer
Postat av: johanna

hahah shit vad jag garva åt kineserna!
men alltså det var ju i göteborg vi åkte simulator och det var som en bergochdalbana. mamma skrek som fan.
på gran canaria var vi liksom i rymden. remember?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback