Hamleys

Igar skulle jag stanna i stan efter jobbet och vanta pa atr Aaron slutade. Hade inget for mig sa jag gick ner till Hamleys. En av varldens storsta leksaksaffar. Helt sjuuuukt stor. Och aven om man ar 21 ar sa var det en upplevelse att se det. Trollkarlar och sapbubblor och allt mojligt skoj. Kan bara tanka mig vilket eldorado det hade varit om jag hade varit 7. Men jag har ju varit pa Toys'rus i stockholm och det var ju ganska coolt det med. Fick valja en leksak darifran. Valde ett stridsflygplan som jag aldrig byggde ihop och Johanna valde en drake som vi aldrig flog med.
Men det var kul anda.

Kanner att jag vill gora allt Londonigt innan jag aker hem. Alla museer och grejer. Madame Taussuds (hahaha jag ar verkligen vardelos pa att stava.) Och sa ska jag och Aaron ga och se "we will rock you" kanske nar vi firar ett ar tillsammans. 24 september. weiii

image91
Sjukt vilka barbiesar dom hade.

32674-90

32674-89
Vem fan skulle kopa en giraff i naturlig storlek? och for 3500pund(ca 48000sek.. Den hade vi nog inte fatt valja.

Sen fick jag inte ta mer kort for nan liten tjockis skrek "Nooo pictures"

Kommentarer
Postat av: johanna

jag valde en affisch med en golden retriever-valp på också. men den pillade jag sönder innan vi kom hem!

Postat av: johanna

shit vilken fin barbie! henne vill jag ha!
jag vet en snäll kille som läser din blogg, det fick jag avslöjat igår :) han tycker du är kul

2007-09-08 @ 14:19:12
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback