Karlek

Glomde ju beratt att jag blev kar igar. I en kappa. En gra kappa i 60% ull fran primark. Helt sjukt vacker. Jag provade den och den satt som ett smack. Helt perfekt. Sa jag var tvungen att kopa den. 20pund bara. (267sek) Den ar helt underbar. Sa nu vill jag att det ska bli kappvader.
Har iofs handlat upp min matranson for tre dagar men det struntar jag i. Och sa handlade jag en mossa pa HM ocksa. En svart och vitrandig med en rosa rosett pa. Asasot.
 
Vill lagga upp en bild pa den men det kanns sa javla nordigt. Hehe.. men men..

Nu maste jag kissa.

Kommentarer
Postat av: cattis

hej malin! ar i london nu och typ dor av maten. hehe nevars men vore kul att ses ar lite ensam typ. har ingenstans att bo eller gora. kanner mig helt looost men ska vall losa det imorrn. maila till nr till pa [email protected] sa ringer jag. heeyy

2007-09-19 @ 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback